Monster & snart emma'<3

Hejsan! Jag sitter och dricker monster 8D efter jag bloggat så ska jag gå till emmaa ;) Massa skoj hos henne då! Sen så vet jag inte vad jag hittar på? Juste jag har tänkt lite, och nu är det så att jag inte bloggar typ i min och emmas blogg. Så jag gör såhär att en vecka bloggar jag i denna och veckan efter i emmas och min, sen veckan efter det i denna igen osv. För då blir det mer bloggande! Men jag tänkte också säga att på torsdag blir det INGET bloggande,inte heller på fredag eller lördag eller söndag! För åker till gotland med klassen på Torsdagen sen kommer vi hem så sent på söndagen så då orkar jag inte! Men det ska iallafall bli jätte roligt! :) För jag vet många som vart där innan med sina klasser och dom har sagt att det är JÄTTE roligt där :) Men nu ska jag ner och sätta monstern i kylskåpet sen dra till emma<3 Puss♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0