glömt blogga!

Hejhej! Jag hra inte bloggat på ett tag nu. Men iallafall, igår var det Valborg :) var med Cornelia och Emma. För Prince kunde inte komma :/<3  Men det blev ändå en jätte lyckad kväll :D Idag hela dagen har jag varit i Kristerneberg (o-hamn) på tema träning 2 ! Så jag är jätte trött.. Efter det åkte vi till söta iris på kalas :) Hon har fyllt 2 år !<3 Grattis;) Imorgon ska jag spela match ! Mot typ Vi rumskulla/.... hah något sånnt iallafall ;p och på måndag har jag träning också ;o asså hur mycket fotboll kommer det :O fotboll 3 dagar i rad ;) hah gutt egentligen :) Men nu ska jag dra och äta kyckling (a) hhihi, puss♥


ooooppps (aa'

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0