Mammas jobb :)

Hejsan!! Just nu är jag i kalmar. Sitter vid datorn på mammas jobb ;) Klockan tolv så åker vi inte till stan :)) Usch, vad jag mådde illa på tåget och bussen :s Det var inte roligt :/ Känndes som att jag skulle spy :'s men nu är det lite bättre :) Vi ska ju äta och fika sen så det kanske hjälper ;) Åt bara ett knäckebröd och juice till frukost idag, så det är nog att jag är hungrig (och trött) ;). Men nu vet jag inte vad jag ska göra på datorn? Msn är skit lustigt :s det går ju inte att logga in ?? Men aja! Jag kommer att blogga när jag kommer hem från Kalmar. Jag kanske hinner blogga ett litet snabbt inlägg innan vi drar till stan :) Puss♥


Emma<3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0