Kanske videoinlägg? ;)

Tjoo!! Hemma från skolan :)) Så j**** gutt ;D Gått och längtat hela dagen efter det ;p Vem gör inte lixom? ;oo Hihi^^ Senare blir det väl att kolla på tv:n! Kanske slänger in ett videoinlägg senare ;) Vad säger ni om det? :) Men jag tror ni gillar när jag lägger in videoinlägg och själv tycker jag det är roligt att göra videoinlägg.Imorgon ska jag träna ute med damlaget ;)  Hoppas jag inte är trött imorgon då, för annars orkar jag ju klart inte ;) Men det där om att göra videoinlägg. det är jätte roligt men så himla svårt att komma på t.ex vad man ska säga?! Jag kommer lixom inte på när jag väl tryckt på play vad jag ska säga? Man säger ju nästan det man skrivit i bloggen :P och det är väl inte så roligt? men jag får ju försöka så gott det går ju :) Shiit kan inte rolig logga in på msn? Har ju jätte tråkigt. Det är ju inte roligt :/ Kan inte typ Emma eller Jimmy logga in :/ Dom är ju roliga att chatta med ;)) dennis är också rolig att chatta med men hans msn funkar inte ;/ Sen louise kan logga in :D Hon är ju också funniie ;* Men nu ska jag logga in på facebook, jag kanske ska blogga i Beckas och min blogg också; www.neaochbecca.blogg.se :) Checka in bloggen ;D Men jag kanske skriver ett inlägg innan jag lägger upp ett videoinlägg ;) aja, kisses ♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0