Kalmar imon :)

Tjooh ;) Imorgon åkar jag till Kalmar istället för Ruda ;) :// men jag åker dit på söndag istället ;) För på lördag så ska har jag träningsmatch (fotboll) :):/ Men måste få tag på Jimmy och fråga om det går bra för honom ;)) Men det får jag hoppas!! Imorgon får jag gå upp tidigt! 10 I 6 :O:O OMG!!! Men jag följer med till mammas jobb ;) Vi är där till typ tolv? Sen drar vi in till stan och shoppar ;) Vi kommer också att fika/äta där :) Men iallafall.. Bea är hemma nu, så vill inte ringa Jimmy (aa' Han får väl logga in på msn då? ;) hihihi^^ Nu ska jag kolla lite på datorn och sen äta lite ;) Blir väl ett knäckebröd eller två ? ;) Men jag kan uppdatera lite senare när jag har tiiiid ;)))  Puss♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0