Inte bloggat, sorry!!

Hejsan alla söta!!<3 Jag har inte hunnit blogga i helgen! Men jag kan ju lika väl blogga om det då ;))

Fredagen så blev det att kolla på nattfotbollen med emma :D Jätte roligt hade vi!! Det var många som man kände där ;) Under kvällen kom ett par riktigt snälla dit ;) Gissa vilka?? hehe, det var ju Louise, Dennis, Christian och Karlsson ;) Sen var redan Martin Odén där så han gick med dom sen :) Vi stod och pratade lite. Sen skulle dom gå och äta pizza :p Så dom gick och Emma och jag gick in igen och kollade på fotboll! Senare fick jag ett sms av dennis, och han sa att dom skulle komma snart ;) Emma och jag gick ut då. Sen kom bara dennis och karlsson ;p Sen gick dom ;P Kanske typ en kvart efter gick emma och jag hem till emma :) Jag sov över hos henne ;) Vi var väl uppe ett tag efter vi kom hem :)

På lördagen så gick emma och jag upp ganska tidigt ;) Klockan halv nio är väl rätt så tidigt?? ;p Då åkte emma och hyrde ; NEW MOON :D<3 Så när hon kom hem så såg vi ju på den ;) Rikigt bra var den :) Vill se om och om igen OwO <3 När vi kollat klart på filmen så köpte vi  lite mat :) höhö, hamburgare och pommes blev det ^^ Kanske inte nyttigt men gott O.o hihi!! På kvällen gick vi till tegel för det var UKM där :) Roligt var det :) Många var det också. Där var det också många som man kände ;)) På kvällen sov vi över igen xD Då hade vi lika roligt ;)

På söndagen så gick jag hem. Gjorde inte precis så mycket ;) Duschade och såg på tv:n på kvällen :)
Vi var nog och handlade på dagen tror jag!

idag har jag varit i skolan -.- På Onsdag har vi studiedag :))))) <3 Men nu ska jag gå och ringa en ;)) En "anonym" ;P Nääh, skojja xd Ska ringa ebba och fråga en sak :) Skriver nog sen :) Puss♥


Loooveeeeeeeu<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0