emma babe<3

tjo! ;) Igår så sov jag över hos emma :) Lika roligt som vanligt ;) Juste vi var på emmaus igår också ;p Inget att ha (som jag sa från början^^).  Vi såg på melodifestivalen igår hemma hos mej. Asså Eric skulle ju vunnit, inte Anna?!? Jag vet inte vad det var som var så "bra" med henne? Eric, han sjunger både bra och gjorde ett bra framträdande och ett litet + är ju att han ser ju bra ut ;) Låten är ju riktigt bra! Men alla tycker ju tydligen olika. Jag vet inte hur svenska folket röstar -.- Men skit i det nu. Sen måste jag nog ut och sälja kakor! Måste ju bli av med alla så fort som möjligt ;) Vi köpte en :) Men sen kan man ju sälja till släkten. Dom brukar ju köpa ;) Farmor t.ex? Emmas farmor köpte en, och Rebecka köpte en :) men nu ska jag kolla facebook sen kanske sälja lite ;) Skriver senare, puss♥


1 och en halv månad :D<3Älskar dej Jimmy<3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0