bloggade inte igår.

Godmorgon alla.. Igår så bloggade jag ingetingen. Men iallafall så kollade jag på let´s dance ;) Mattias vann men ville väl att Claudia skulle vinna ;) Men grattis till honom då! Idag vet ni vad som händer då? :D:D ......................
JAAG skaaaa spela träningsmatch på konstgräs planen :D Min första match på 11 manna :D Fatta om att jag är fett nervös! Pappa fick ju sitta och förklara offside för mej igår xD <men jag har inte riktigt förstått vad han menar;) Men nu vet jag iallafall  vad det är ;)  Men nu måste jag äta något o.o Skriver nog mera senare :D   Puss ♥


1.Ska till Jimmy imorgon
2.HAHA, rolig bild på Jimmy^^<3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0