Om igår och idag :D<3

igår är fan en kväll att minnas :D Massa jäkla skratt ;) vi satt ute på min balkong as mycket. Vi satt lite vid datorn och så, och sen på kvällen skulle vi ut på skolan och ta lite kort ;) vi tog lite bilder som kommer sen. Sen hörde  vi typ massa blattar och dom hade kanske 3-4 husvagnar/husbilar som stod på en parkering, och dom skulle väl antagligen campa där?? ;s sen kom någon blatte typ och sprang, han kom typ emot oss, sen sprang han typ förbi och bara :" hallå snygga" HAHAHAHHA xD Sen var vi på min trädgård och tog lite bilder men sen gick vi in och satt vi datorn och drack läsk och åt chips :) Sen gick vi ut på balkongen lite :d Vi satt där länge och så gick vi in igen osv hela tiden xD Men vi var väl vakna till  4 kanske? Sen gick vi och la oss! Sen på morgonen så vaknade jag typ och då så rörde emma sig lite, sen satte hon ner sitt ben på golvet typ, och sen ramla hon ihop på golvet? xD så hon typ ramlade ur sängen och båda skrattade och hon gick och la sig sen men på morgonen när vi vakna på rikigt så typ sa jag "Hahha vad roligt det va när du satt på golvet" hon bara "vaa?" HAHA hon minns inte ett skit xD Så hon måste antagligen gått i sömnen typ? xD HAHAHAHHAHAH , så fan va roligt det var iaf :D Nu ska jag ladda upp alla bilder ;) eller det är bara 8 stycken :p Puss♥

VARNING, JAG SER DROGAD UT PÅ NÄSTAN VARJE BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

















Min baseball jacka är med på varje bild (yyy)

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0