GOTHIA IMORGON *DÖÖÖÖÖÖÖD*

AAAAAAAAAAAH, fattar inte att det är imorgon jag ska till gothia och alla säger att det är något man aldrig glömmer&jag tror dom också :oooooo Har packat ner nästan allt :) Lägga ner lite skit bara ;) Igår var jag i kalmar ju och jag köpte en baseball jacka/kofta :) Den svarta tog jag, men jag prövade röd också men jag passade i svart mer ;)  kanske kommer en bild sen , eller juuuuste det kommer för emma sov här inatt :D och vi tog massa bilder men jag kan göra ett annat inlägg sen och berätta om vad vi gjorde xD Men nu ska jag lägga in bilderna :) Puss♥


Outfit sen igår ,
tröja - bikbok
tights - vettifan, kööttt fiiiiifan :D


och faaaaacelook , lr ngt? :)

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0