GOTHIA CUP, KOM TILLBAKA!!!!<3 :'(((((((

Heejjj, har ni saknat mig? (aaaa' fyyyyyyyyyy f*************************n vad veckan har varit roligt.
Vill verkligen tillbaka<3 Det var verkligen en upplevelse som alla säger! Fattar inte att en vecka kan bli ett sånnt roligt och stort minne?? Vi var ju jätte bra också :ooo Vi kom f*n ända till 16 delsfinal???!?!?!?! :OO Vi var 1 av de bästa lagen av 32 , av 120 lag? :O förklarar så lustigt men ändå xD orkar inte berätta så mycket och så tog jag inte mycket bilder -.- typ bara i bussen dit :p sen tog batterierna slut och aah :P Men sparar några bilder från facebook ;) men nu kommer ni få sakna mig 1 vecka till, för imorgon drar jag till öland med familjen och campar ;))) och på fredagen kommer Emma och Cornelia dit och hälsar på :D och troligtvis sover där en natt till lördagen och då åker vi hem och dom åker med oss :) Skit roligt blir det iallafall ;) Nu ska jag kolla lite saker!
Pussar♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0