Tävlingen avslutad :)

Och vinnaren är..........







Klara Berg :D<3333



Grattis du har vunnit min tävling :D<3

Klaras text:

Linnéa Bergeskans... Vet fan inte vart jag ska börja... Du är den finaste, snällaste, gulligaste och underbaraste tjej jag någonsin träffat...
Du är mitt allt, utan dig kan jag inte leva, du är luften jag andas, blodet som rinner i mina ådror, ingenting i hela värdlen kan beskriva hur mycket du betyder för mig, jag älskar dig så otroligt mycket att jag skulle kunna offra mitt liv för dig.
Du är min lillasyster och bästa vän, men framför allt; Min andra halva.
Du får mig alltid att må bra när livet känns meningslöst och jag bara vill dö, vet fan inte hur jag ska kunna tacka dig för allting du gjort för mig, men jag hoppas att min kärlek till dig räcker för tillfället.
Älskar dig gumman min, har alltid gjort och kommer alltid att göra<3


Min text:

Klara Berg, asså jag vet inte ett ord som kan beskriva vår vänskap<3
Du är den underbaraste, finaste snällaste gullunge jag någonsin träffat<33
Det finns ingen bättre än du, klara du är det bästa som hänt mej!<3
Hoppas vi kan träffas i sommar :)<3
Vi är vänner i vårt och tårt, hand i hand livet ut!
Ditt namn "Klara Berg" är in ristat i mitt hjärta <3
Där kommer det alltid finnas kvar<3
älskar dejj mest av allt, puuuussss<33


Och tvåa kommer....

Emma Lövmo Svensson :)<3





Så nu är tävlingen avslutad :))
Det kanske kommer en annan tävling någon gång ;)<3
Puss♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0