Spindel!!!!!!! O.O

Hejhej! Idag har jag varit i oskarshamn ;) Det var roligt, det blev donken med! Men jag köpte inget idag ;) Juste jag bloggade inte igår sen men det beror på detta! Jag skulle sätta mej vis datorn, men så såg jag något på golvet. Och såklart så var det en enorm spindel! Och jag fick ju typ panik och gick ut ur mitt rum. Men så hämtade jag mamma och hon tog ju bort den. Sen gick jag och la mej dirrekt. Idag han jag inte blogga ;) Men iallafall, imorgon blir det att vara med Cornelia och emma :) Det ska bli riktigt roligt ;) Vi skulle egentligen sovit över men emma och Cornelia kunde inte :( men det blir att vara iallafall :) Jag hade tänkt att ha en liten tävling i bloggen men jag vet inte än! Får se senare, men isåfall hör jag av mej med det senare. Nu blir det att kolla in facebook sen titta lite på tv:n! Skriver senare, puss♥


<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0