Photoscape nörd?

Hej hej! Haha, jag har märkt att jag är en photoscape nörd?  Men asså det är så roligt att redigera foton :) Men imorgon blir det att gå upp klockan 8! För ska duscha och så. Sen ska jag göra mej iordning, klä på mej och sminka mej och sånnt. Sen vid tio kommer emma hit :) Sen drar vi till Kalmar ;) Hehe, emma och jag lyssnade nyss på Dead by april-losing you samtidigt ;p Man kan säga att vi hade damp? Nej men vi hade roligt :p Sen kommer nog en bild som jag fixade med emma och mej :)  Den blev jag riktigt nöjd med ;) Det är väl bra det? men nu har jag bloggat färdigt tycker jag ,eller vad tycker ni? Men jag kommer nog skriva mer senare ikväll isället ;) Puss♥


bby<3

Kommentarer
Postat av: Emma du vet? ^^

love u bby <3333333

2010-01-03 @ 22:07:21
URL: http://emmalovmosvensson.webblogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0