Haft bloggpaus'

hejhej bloggen, som ni kanske märker har jag haft en bloggpaus ;) har helt enkelt inte orkat blogga! men nu blir det ändring på det :) Ska försöka blogga så mycket som det går (y' När jag får tid och så ;) Idag har jag varit i skolan :) Igår var jag sjuk :/ hade ont i magen och mådde illa, så jag var inte i skolan. Ikväll ska jag åka till kören tror jag! Innan det ska jag äta. Det blir Raggor/Raggmunk ;) Det gillar vi (y' Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med emma :) Vi skriver om jimmy lite ;p hehe, inte världens bäst humor om jag säger så ;) Men nu ska jag nog ta och kolla facebook, sen vetti fan vad jag ska göra ;) Men jag kan skriva lite mer senare ikväll :) eller kanske ikväll precis ;) Puss♥


Gjorde den igår (y'
Jag är ganska stolt
över den :)<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0