Godmorgon!

jaha, nu har jag varit vaken i typ 1 timme ;) Igår följde jag med till Kalmar och hämtade bea! Det var därför jag inte bloggade. Men iallafall, där var vi på Ikea och åt mat sen så köpte jag en lampa som jag ska ha i fönstret där :) Så satt ju såklart upp den igår ;) Jätte fin blev den! Hel grön är den faktiskt, men mina gardiner är gröna så det blev jätte bra :) Idag så ska vi till karlsson. där ska jag köpa en blomma till mitt fönster! Kanske en kruka också. Ska chatta vidare med emma nu. Puss♥


Tyskland, minne'<3


Kommentarer
Postat av: beatrice

köpte du blomman eller?

2010-02-01 @ 14:37:47
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0