Snart mat :))

hejsan bloggen. Snart ska vi äta mat :) Raggor blir det ikväll! Gutt gutt ;) Förut övade jag lite på dansen! Ojsan, jag har inte berättat det ;p Så ni vet inte vad för dans det är ;p Det är en musikal vi ska ha i skolan! eller 4:an och 6:an. och jag ska vara dansare. Så i fredags så fick vi se LITE av dansen! Som jag då har övat riktigt mycket på ;) Jag börjar bli riktigt bra ;) haha, näe jag skojar.. men jag har blivit bättre än förut :)  men ska kanske göra matten tills på fredag! Så jag har det färdigt. Det är kanske det bästa att göra ;) Juste, jag ska inte på kören ikväll! Jag orkar bara inte. Men nu ska jag gå. Puss♥



Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0