Lacergame,bowling och x-erdance imon ^^

Hejsan alla ;)  Jaha, imorgon så blir det att åka med tegelbruket och köra ; Lacergame, bowling o x-erdance (vet inte om man stavar det så)! Jätte roligt :) Men typ alla killarna i min klass ska med :/ Men Charlie ska ju med så en snäll finns ju iallafall :)  men aja. Kommer ju hem vid halv tre imorgon då, så jag bloggar inte förren klockan fyra eller något ;) Jag bloggar naturligtvis inte på morgonen, för jag hinner inte då och orkar ändå inte ;p Hihi, jag är lite lat men jag hinner ju inte ändå! Men nu ska jag titta till några bloggar sen får jag se vad jag hittar på för något ;) Puss♥


Som ni ser så hade jag damp -.-

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0