Hemma från emma, sen nisse lull cup :)

Hejj alla bloggläsare :) Jag har sovit över med Emma hela helgen :) Igår var vi med rebecka kanske 2-3 gånger? ;) Klockan halv tio tror jag? ;) Haha, sen kom typ William och Emil förbi. Dom hade snöblollar. Så jag tog upp snö för jag trodde dom skulle skjuta ;p o såklart gjorde dom det ;) Så vi hade ett riktigt snöbollskrig ;) Förresten om ni inte vet så går dom två i 2:an eller 3:an ;p Fast när Rebecka gick besegrade Emma och jag dom :) Var skiit rädd för dom ^^ men dom var as läskiga. William mulade mej ;p aja.. Nästa helg kanske emma och jag följer med beckah till oskarshamn (hennes pappa bor där)! Sova över också :) Fast vi ska bara fråga först. Hon skulle nog ringa sin pappa och fråga ;) Juste, Glad Alla Hjärtans Dag :) Idag fick man två pressenter av mamma :) En pyjamas (jätte fin) och tuggummi paket :) Tack mamma!<3 men nu ska jag nog gå och kolla på nisse lull cup lite :) Se när prisutdelningen är ;) Jag kan höra av mej senare ;) Puss♥


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

haha fan vad söt =D

2010-02-16 @ 20:43:16
URL: http://wazup.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0