hemma :D

Hejsan allihopa :) jag kom hem förut! Idag så var vi i oskarshamn på big bang ;) Det var jätte roligt :D Fast jag hade sånn otur för jag var den ända tjejen -.-' men det gick bra ändå :) Jag ska väl berätta om alla tre sakerna ;) Lacergame var det roligaste ;) Jag var inte den bästa precis men det gick! zJag var i det gröna laget. Jag vill ju egentligen inte säga detta men det var skit roligt ;p Jag fick 1000 minus xD men det var ju inte så jätte lätt :)  men vårat lag vann med något på 700 och det röda laget fick något på 200 ;)  Så det var ju ganska bra att vi vann ändå ;) Sen då xerdance , det var faktiskt dansmatta :) Det var roligt men svettig som f** blev man! Vi började med "lätt" xd sen körde vi medel, men det var skit svårt! Jag vann en gång ;) Bästa jag är.. not ^^ Men sen körde vi bowling :) Det var roligt, men haha! Det var så att första gången då som det var min tur då så hände detta ; jag råkade lixom "kasta" bowling klotet, och jag hade staket också! så bowling klotet fastnade emellan staketet och det där när den kan åka ner xD så två fick gå och hämta klotet ;p men jag vann ändå bowlingen ;) Så är ganska stolt :)  Men nästa gång så får några tjejer anmäla sig också :p men det var ju roligt ändå. Men nu ska jag kolla annat :) Puss♥


Saknar dej<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0