.'.'.'.

chaa ! Sitter bara och chattar!  Det är väl mitt liv just nu? Men finns inget annat att göra ju :/ Synd bara att klockan är så mycket :( hehe, hade egentligen inget att skriva om, men jag kan väl skriva lite om imorgon :) Jag har f** aldrig kört lacergame, och det har jag alltid velat köra :) Så imorgon får jag göra det :D Det verkar ju jätte roligt, men det kanske det inte är? jag vet ju inte? ;) och sen bowling har jag faktiskt om jag får vara ärlig så har jag bara kört det en gång i hela mitt liv :o Men det är jätte roligt iallafall ;) Jag spelar med det svarta bowlingklotet ;p Det är ju inte äns tungt! jag fick ganska många strike när jag körde det tror jag ;) men sen kommer xer-dance, så tror jag man stavar det :p Det vet jag faktiskt ingen aning om vad det är ;) Har aldrig hört talas om det.  hehe, då får jag se imorgon vad det är :) Men gud nu skrev jag ju ganska mycket? :o hehe, bara tur för er för då har ni mycket att läsa ;) Men nu ska jag inte blogga mer  i detta inlägg :) Jag skriver nog kanske senare, puss♥


Var ju med dessa ungar idag  ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0