rebecka snart :)

Hej alla! Igår var jag på discot :) Det var jätte roligt :D Massa skratt och damp ^^ Tack för kvällen tjejer :)<3 Idag på morgonen har jag inte bloggat. Men det var så att när jag gick upp så sa mamma att jag skulle åka och klippa mej! För bea var sjuk så hon kunde inte -.- Men jag klippte mej inte mycket utan jag klippte upp det lite och klippte topparna! Men det var därför jag inte bloggade idag! Snart ska jag till Rebecka :) Hon skulle duscha nu så jag får vänta tills hon duschat klart.. Medans jag väntar sitter jag vid datorn och lyssnar på musik :) Men ska fortsätta med det så bloggar jag senare :) puss♥


man kanske inte ser någon skillnad , för jag klippte mej jätte lite!

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0