oooooomg!!

Hej alla söta.<3 Jag har inte tänkt på blogga ? och jag som skulle bli bättre? ;o Men det lovar jag nu! Men har jag inte tid,inte hinner eller kan inte då är det så.. Men annars ska jag blogga så mycket jag kan/hinner ;) Idag har jag varit med Emma :) Hon gick för en stund sen! Ikväll ska jag nog inte göra så mycket. Ska nog fråga emma om hon vill ut och gå en bit! Sen när jag kommer hem kanske duscha, fixa mej och så ;) Vi har ju påsklov wtf! :D På tisdag har vi disco så kom. Blir att träffa Frida som kommer :D Så j**** roligt :))) Någon mer dag på lovet skulle emma ,jag ,frida och Cornelia tror jag? skulle vara :) Massa skoj och skratt :) Minnen som vi inte glömmer!! Men nu ska jag titta till facebook så får vi se vad jag hittar på sen ;) Men jag kommer blogga mer. LOVAR :D Puss♥


Texten på bilden  säger det mesta'<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Ska bli skitkuuul!! :D<333333

2010-04-04 @ 19:36:19
URL: http://cpbarnetochdampbarnet.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0