Kladdkaka , mums :)

hejsan :) Förut åt jag kladdkaka :D fy vad gott det var ;) Med jordgubbar också :o :D ge mej meeer :D hahah ^^ Imorgon är det skola och jag orkar verkligen inte gå dit :@ Juste , på fredag är det valborg :D Blir att gå med emma och Cornelia ;) <3 Troligtvis kommer Pontus dit ;p Sen kanske Jimmy också :)<3 Fett roligt iallafall :) Lika roligt som förra året :D Då var det ju bara emma, cornelia och jag. fast iår så +ar vi på med 2 till ;) hehe ;) Men nu ska jag blogga i emmas och min blogg: www.nivetvilkavimenar.blogg.se :) Men jag skriver nog senare ;)   Puss♥


Cute :)

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! vad gör du :)?

2010-04-27 @ 00:05:52
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0