vad jobbigt!

Hej. Det är jätte jobbigt att vara sjuk! Usch på det! Nu sitter jag och chattar med Emma som också är sjuk :( Hoppas att båda blir friska. Jag vill inte vara sjuk längre. Igår hade jag 38,7 grader :o Jag ska ta febern ikväll också. Ska ta medecin sen :o Det är jätte äckligt. Jag tog igår och jag var jätte jätte nära på att spy. Det är som en tablett man lägger i ett glas med vatten så smälter den där i. Men jag typ dricker juice efter! Annars skulle jag verkligen spy! Jag ska nog göra något annat nu istället för att blogga. men jag skriver nog senare. Puss.♥


SJUK!<3


Kommentarer
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

Svar. hahaklart ajg kan ? :P jag har bilder i nästan alla inlägg.



du har väll inet missat nyheten i senaste inlägget+

<3

2009-09-24 @ 16:52:41
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0