Dagens låt :)

Hej. Jag kom hem från skolan för en timme sen. Men jag skriver nu istället! Men ni ska få en låt snart :) Men jag ska göra läxor och sånt :( Senare ikväll är det idol! Och det får man ju inte missa. men jag tror att efter detta inlägg så ska jag kolla klart på Andra Avenyn avsnittet som jag inte såg klart. Men då ska jag nog blogga i Emmas och min blogg också ;) Men lite till kan jag väl blogga?! Idag i skolan var det inget speciellt som hände. Fast det var hamburgare idag och det var ju gott :) Det var typ några killar som satt och åt och när killarna i min klass skulle hämta mer så sa vår lärare : "Spring inte!" , dör som sprang till hamburgarna och så sprang några till och hon sa samma sak. Då sa dom där killarna så här med en pipig röst: "Spring,spring för livet" :p Jag tyckte dom var ganska roliga! :p Fast dom var ganska töntiga och omogna. Asså dom gick ju inte på skolan utan dom hade slutat skolan så dom var kanske 17-18-19 år ;) Men dom jobbar mittemot skolan så dom får äta i matsalen. Så dom var töntiga för att vara i den åldern. Men nu har jag ju skrivit lite mer så ska nog skriva i den andra bloggen också :) Och kolla på Andra Avenyn ;) Puss♥

 


Kommentarer
Postat av: B E X

sv; ingenting alls :) händer hos dig?

2009-09-17 @ 15:50:25
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; ok ;) planer för ikv?

2009-09-17 @ 16:51:15
URL: http://srebecca.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0