Studiedag :'D

Hej. Imon så har vi studiedag! Yes ! :) Så skönt att få sova länge imon. Idag ska jag på ungdomsgruppen! Det är varje måndag :) Sen står det så här: "Vi lagar något gott att äta tillsammans, bowlar, åker på läger och mycket annat! Det låter väl roligt? Det tycker jag iallafall ;) Det är många i min klass som ska vara med. Vad roligt att vara på läger med killarna och tjejerna från klassen :) Haha om man sover i tält så ska jag sova med Cornelia , herman och Jimmy om dom skulle vara med :p Dom är ju så roliga så det blir nog att sova med dom då :) Men det är ju kanske inget av det idag eller inte bowla och läger :p Det måste man ju få reda på innan. Men asså det gäller inte bara vår klass utan från 6 och uppåt så typ 9:orna kan ju vara med. Fast då blir det ju inte roligt. Shit nu kommer pappa hem också :) Så ska sluta skriva nu ;) Puss♥


Snygg...not :p

Kommentarer
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

SV: jag får önska dig lycka tilll :)

2009-09-21 @ 15:27:00
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo kansdke!

2009-09-21 @ 16:14:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0