Skördefest.

Hej. Idag så vaknade jag klockan halv nio :) Och idag är jag inte sjuk :D Jag är jätte glad att jag inte är det! Men ikväll så kanske vi ska till skördefesten på Öland :) Men det är inte säkert! Vi får se. Snart ska vi nog till soptippen och slänga saker! Men jag ska typ inte med för pappa måste ta sin jobbar bil och det är bara tre platser där så jag ska nog inte med då. Fast då kan jag ju lyssna på musik och så :) Men jag ska nog inte skriva så mycket mer nu för har inget att skriva :p Jo vänta! Juste jag tyckte det var synd att Mickey Dee åkte ut ur kändisdjunglen igår! Fan jag tyckte att Jannike skulle åka ut. Sen skulle Karl-petter och mickey vara kvar! Men nu blev det inte så! Nu fan ska karl-petter vinna. Annars dör jag fan :p Men nu måste jag verkligen dra :) Puss♥


Usch så jag ser ut :p


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0