Sjunger ;)

Hej. Hihi jag sitter och sjunger låten: Nicole-Ein bisschen frieden :) Det är jätte bra ;) Bilden i detta inlägg kommer vara när jag sjunger :p Då får ni något att skratta åt ;) (Y) haha! Det blir varma mackor ikväll. Det blir ju gott :) jag vet inte om jag ska ha veckans blogg eller ngt men det tar jag upp senare isåfall ;) Inte just nu :p Det var skönt att gå ut och gå förut :) Ska nog göra det sen fast längre än förra gången ;) Men nu så ska ni ju få se en bild när jag sjunger nu ;) Jag hör av mej sen. Puss♥

 


HAHA :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-20 @ 17:16:38
Postat av: Beatrice

SV: Det tkr inte jag xD

obs!!det var jag som skickade en kommentar där det inte står ngt :p

2009-09-20 @ 17:17:15
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: malinhe - fotobloggen.

så lie så :D

2009-09-20 @ 18:53:44
URL: http://malinhee.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0