Sjuk :'(

Hej. Jaha nu är det min tur att vara sjuk eller? Jo för jag är sjuk och det är inte roligt! Jag hatar det! jag har typ jätte ont i huvudet. Sen mår jag illa och har feber. Är varm och allt :( Det är inte roligt men eftersom jag är sjuk och inte i skolan kanske det blir mer bloggande :) Det är ju bra (Y) Men jag gillar när ni komenterar, det är sjukt roligt att läsa era söta komentarer och sen få svara med ett sött svar ;) Förut så låg jag på soffan jätte skönt. Och helt plötsligt så knackar det på dörren. Och så jag bara: " Jag kommer !" Sen när jag öppnar dörren , vem står inte där. Cornelia och fredrik och charlie :p Där stod jag i pyamas;p OCh dom kom in och pratade lite. Dom undrade hur jag mådde. Jag bara, har ont i huvudet o feber,mår illa osv. Jag har godis på bordet så dom frågade om dom fick ta så dom tog i min godispåse. Haha dom är ju för roliga. Sen då när jag öppnade så tittar jag ut så ser jag typ herman och massa på skolan som glodde. Jag höll på att dö för där stod jag med pyamas:p Men det var ju snällt och komma :) Ni kanske fattar att jag bor mittemot skolan. Jag kan ju se skolan då måste jag ju bo nära eller hur? Men nu orkar jag inte skriva mer. Men skriver ju sen ;) Puss♥


Så här ser jag ut när jag är sjuk :(


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

puss puss

2009-09-23 @ 14:57:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0