Så bra hon är :o

Hej. Ni måste verkligen lyssna på den här låten! Hon är så otroligt bra och är så liten. Nu är hon 10 år tror jag. Och sjunger så fint asså. Det är inte klokt! Så jag säger bara det lyssna på låten. Och kolla på bilderna hur liten hon är ;) Söt som f*n är hon :*♥ Hon ser typ ut att vara 5  år men hon är 10 år nu ;) Men jag ska vara med Emma sen! och Bea ska vara med Amanda :) Men emma och jag ska ju gå ut och gå. Oj jag glömde säga vad hon heter :p Hon heter Connie Talbot så hon är ju inte svensk ;) Jag skulle ju spela match idag. Och jag vet några namn i det laget. Men det är en jag känner hon hetre Alexandra, vi har ju varit många gånger så vi känner verkligen varandra :) Sen vet jag en till som jag träffade på tema träningen i Oskarshamn hon heter Isabelle :) Hon är snäll ;D Men nu ska jag ta och dra :) Puss♥

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Connie Talbot är så bra och sjunger en utav världens bästa låtar! <3

2009-09-13 @ 11:57:01
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Beatrice

SV: Jo låten är en utav världens bästa!:O<3

2009-09-13 @ 12:52:29
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0