Promenad med Emma!

♥Hej. Förut på msn så frågade Emma om jag ville ut och gå med henne. Jag ville det så då möttes vi vid rinken! Vi gick hem till Emma först , för Emma skulle på toa. men jag tog med kameran så det kommer några bilder :) Emma skickade några hon tog och jag skickade några jag tog. Så dom kommer upp på bloggen nu :) Det var många bilder . Eller inte så jätte många! :P


Vi tog dagens outfit :)

Emma och jag ♥ 

Friends ♥

Sööt ♥

Hihi,jag (a'♥

Jag tog kort på en häst!

Vi var på lekplatsen också :)

Bäst är vi (:

Friends forever and ever ♥

Sötnosar på bilden :o♥

Åkte lite ruthbana (stavar kanske fel).


Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder :D <3

2009-09-12 @ 20:14:20
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/
Postat av: J&M

Klart att du kan! Alla får vara med! :D

2009-09-12 @ 20:35:17
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0