Pizza :)

Hej. Vi har precis ätit mat! Det blev pizza ikväll :D Det var jätte gott :) Sen ska jag nog lyssna lite på musik. Men jag hinner skriva något nu lite snabbt för mamma ropade på mej förut och vi ska kolla om det är några skor som jag ska slänga eller spara! Så jag måste verkligen skynda nu! Ehm..? Haha jag vet inte vad jag ska skriva eftersom jag är stressad nu :p Men okej då! Imon kanske jag ska vara med emma. Undra vad vi kommer hitta på imon då? Kanske sitta vid datorn och ta kort eller något. Det blir nog att gör det vanliga ;) Men nu så måste jag verkligen gå :) Men jag skriver kanske sen. Vi får se då ;) Puss♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vi ska kanske till Öland.

2009-09-25 @ 21:42:31
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0