Lyckad myskväll (:

Hej. Igår så tittade jag, emma, bea och amanda på film sen sov vi över :) Vi visste inte först vad vi skulle titta på för film men sen blev det Scary movie 2! Den är as bra tycker jag. Till den filmen blev det godis läsk och chips. Och dipp såklart. :) Sen så skulle vi sova efter det men innan så bäddade vi och borstade tänderna och så. Sen när vi hade släckt och så sa amanda så här : "Det är ett monster bakom oss!!" Och haha emma jag och bea blev jätte rädda och amanda bara skrattade :p hehe det var roligt. Sen somnade vi iallafall ;) Vi vaknade idag typ tjugo i åtta. Sen åt vi plättar till frukost! Det tog hundra år att göra dom men lyckade blev dom iallafall (: Så jag är mycket nöjd med kvällen igår :D Just nu sitter jag och chattar lite med Klara ;) (Y) Och jag ska nog titta in på bdb nu :) Skriver sen ! Puss♥


jag bjuder på den här! ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

tack för igår!

2009-09-20 @ 14:05:29
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0