Hur dum kan man vara?

hej. Jag ska berätta vad som hände på morgonen: Jag sov så skönt idag. Sen så ringde min mobil för jag hade ju ställt klockan på sju. Jag tänkte att jag skulle ha ett par andra byxor i skolan idag. Och jag visste att pappa var hemma så när jag kom ner var han där. Pappa frågade mej: "Varför är du uppe så här tidigt?". jag bara va? pappa sa så här då:"Men du har ju studiedag idag?" Jag bara "neeeejj"!!!! åh nu hade jag ställt klockan på sju för jag går upp då. Så nu sitter jag här skit trött. Hur dum kan man vara egentligen? Men jaja nu är det som det är. Idag iallafall ska jag vara med Cornelia. Vi bestämde det igår på ungdomsgruppen. Men jag vet inte hos vem. Så det kanske inte blir så mycket bloggande idag! Undra vad för roligt vi ska hitta på då?! Men asså jag vet faktiskt inte var vi ska vara! Jag vill här för då är vi ensama hemma. För mamma o pappa jobbar. Och bea är i skolan. Men sen vill jag ändå vara hos henne för så kan vi kolla klart på 'He´s the girl' haha vi såg lite på den för länge sen:p men nu kan vi ju äntligen kolla klart på den! Nu ska jga lyssna på musik och lite annat. Men jag skriver kanske ikväll istället. Puss♥


Ser helt fuck up på morgonen som ni kanske ser.


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0