hemma igen :)

Hej. Nu är vi hemma från oskarshamn :) Jag har köpt jeans och skor! Så jag är nöjd med gårdagen och dagens köp (Y) Ni ska få se en bild på min snygga tröja jag köpte igår :) jag har den på mej så ska ta en bild och lägga ut. Som ni kanske märker så tar jag en ny bild för varje inlägg :) Det är väl bra att jag tar lite nya bilder?! Jag tar ju med min webbkamera, så jag kan ju bara typ ta på mej och någon brevid. Annars får jag ju ta bilder med min kamera! Det ska jag ta och göra någon dag. Juste ni måste lyssna på den här låten. Den ska jag sjunga i kyrkan nästa år :D jag tycker den är jätte bra! men den går upp så högt i slutet så får öva extra på det. Men annars är den inte svår. Den är tysk men det kan jag ju ;) Men nu ska jag  dra :) Puss♥



Tröjan är ju från ginatricot:)
Låten diggar jag :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Älska tröjan.

Älska låten.

2009-09-19 @ 15:42:05
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Izabelle - en super bra blogg

bowlat ;)

2009-09-19 @ 16:11:47
URL: http://iizabellee.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0