Godmorgon!

Hej. Jag vaknade klockan halv åtta idag. Jag är hemma idag igen. Har fortfarande lite ont i huvudet så jag hade inte klarat med skolan. Senare idag ska jag äta lite varmmat. Det blir oxjärpa :D Det är jätte gott ju. Jag sitter och lyssnar på musik just nu! Jag lyssnar på Connie Talbot-imagine :) Bra låt säger jag! Gud jag längtar tills mitt spotify kommer!!  jag vet inte hur lång tid det tar. Jag frågade min kusin hur man gör och han sa hur man gjorde,sen sa han nu är det bara att vänta. Och han sa att han känner många som gjort så. Och det har tagit olika lång tid. Men jag vill veta om det kan ta en månad eller något för annars kan jag ju be emma att fixa åt mej för hon vet ju och har ju gjort det själv. Hon gjorde inte så som jag gjorde . För hon fick sitt med en gång. Jag har ju liksom väntat ganska länge! Men det gäller att man har tålamod! Fast då blir det ju svårt för det har jag inte! Haha:p Men nu ska jag logga in på facebook osv. Puss♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0