Godmorgon alla bloggläsare! :)

Godmorgon. Jag vaknade för 45 minuter sen. Varför måste jag vakna så tidigt för? Jag ska ju spela match idag och allt! Kommer vara trött. Men det är sista matchen så kommer vara taggad :) men när vi mötte berga/bockara så sa alla utom jag i mitt lag att dom skulle "kötta" ner dom. Men jag typ var ju inte så. Men det är samma sak som idag, nu är det mot Rödsle och då ska jag säga att jag ska "kötta" ner dom :p Så jag längtar till idag :) Emma och jag ska ut och gå innan :) Samma väg som igår! men då tar jag inte med mej kameran. Men jag får se! Gud jag är hungrig men ändå så är jag inte det? Asså jag vill ta något att äta men ändå inte :p jag tror inte att jag tar något ;) Sitter istället vid datorn. Ska nog kolla på facebook, spela ett spel med:) Jag skriver senare ;) Puss ♥


Tog bilden när det var första dagen i skolan :)


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0