Förlåt!

Hej. Jag är ledsen att jag inte skrivit något igår! men jag följde med Cornelia hem efter skolan. Jag kan berätta allt :) Vi typ ville vara någon dag. Då frågade vi om vi fick vara! Hon skulle till sin mormor först,och sen klockan fyra skulle hennes pappa hämta oss. Så när vi kom hem till hennes mormor så åt vi lite mellanmål :) Det blev mackor och kräm ;D Det var gott! Sen kollade vi lite på tv:n och så. Sen så skulle Cornelias lilla syster åka till en kompis och då så skjutsade deras mormor henne. Då fick cornelia och jag passa hennes lille bror och vi höll på och lekte lite med han och så fick han ett äpple. Sen så kom hennes mormor hem. Då så gick vi ut på deras balkong/altan. Och där så kollade vi liteo ch sen gick vi in. Sen så gick vi upp på deras andra övervåning. Haha där var jätte läskigt. Det började med att jag höll på att säga en massa läskiga saker. Då blev jag skit rädd (haha jag blev rädd själv). jag sa så här till Cornelia: Kolla om det är någon mördare ligger där! (Hennes mormor var inte där,hon var i affären som hon har där). Och cornelia sa : okej jag kollar då! För Linnéa det finns ändå inget där! Då gick hon fram sen när hon kollar ner i soffan så skriker hon till. Och jag blev skit rädd! haha :p Hon börja as garva ;p Och sen blev hon också skit rädd! Haha så vi sprang ner och skrek as mycket! Sen så satt Cornelia sej i en "soffa" Sen så la jag mej bakom henne och vi skrek så in i h****** :p Sen sa jag: Asså vad är vi rädda för? det är inget farligt här kolla! Sen gick jag ut i hallen och stod och kollade där! Sen gick jag tre trapp steg ner. Då sa jag : Kom det är inget här! Och Då kom ju Cornelia till mej. Sen stog vi där i trappan! Och plötsligt sa jag: Jag bara skojade! Jag bara sa så för att inte vara rädd! Och vi skrek och sprang ner och in i affären gick vi. Då frågade Cornelia om dom hade hört oss :p Dom hade gjort det ;p Dom hade hört oss skrika och skratta! haha :p Sen så kom hennes mamma och hämtade oss för då skulle vi hem till Cornelia! Då spelade vi giutar hero ;)det var roligt och efter det åt vi pizza :) Det var jätte gott ;D Efter vi ätit gick vi ut och kollade i deras husvagn :) Det var roligt! men sen var jag tvungen att åka hem så hennes mamma skjutsade hem mej. När jag kom hem så var min farster,hennes man och min kusin och hennes barn där ;) Vi fikade för att pappa fyllde år då :) jag fick hundra kronor av dom :) För jag hade ju fyllt år så det blev i efterskott! Haha, mitt kusin barn Axel då satt och spelade trumma! han hade tagit trumman jag gjort på musiken i skolan. Han bara: "Rock´n roll, rock´n roll" Haha :p Han e rolig. Sen blev det att kolla på idol. Och nu ska jag se Andra Avenyn på datorn ;) Men jag skriver kanske inte sen för ska på kören då och nu fick ni ett riktigt långt inlägg ;) Men hör av mej imon isåfall ;) Puss♥     


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: inte jag heller ;-D

vad har hänt idag då?

2009-09-30 @ 18:45:12
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Joeyboii

jätte bra här! , vad gör du då ?

2009-09-30 @ 20:10:21
URL: http://byebyeblues.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0