Dagens outfit!:p

Hej. haha ni ska få se dagens outfit snart! Det är världens "snyggaste" outfit ;) Hehe! Gud nu mår jag mycket bättre. Fast har lite ont i huvudet lite då och då men det går väl säkert om ! Men jag måste kanske göra matte läxan till denna vecka, bara att jag ger den nästa vecka eftersom att jag har varit sjuk nu. Men jag ska ju till skolan på Måndag. Och det ska bli sådär! Inte roligt att gå till skolan men det är ju inte kul att vara sjuk. Och jag får ju träffa Cornelia med :) Det är väl det roliga? Eller jag vet inte! Det är ju inte roligt att träffa killarna! Sen är det verkligen inte roligt att träffa siv :o men man får väl stå ut. Jag tror att vi ska hem till henne nästa vecka. Vi skulle gjort det igår fast dom åkte inte igår sa cornelia. För dom hade typ inte skärpt sej så dom inte åkte. Det var ju tur det :p Fast synd ändå för då måste jag med dit :p Haha. Men nu så ska ni få se på mitt outfit ;p Puss♥



                                 Dagens outfit:
                      Pyamas xD


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0