Dagen..

Nu ska jag berätta vad som hände idag!Jo jag var på berga dagen med cornelia :) <3 Vi gick lite där men det var OTROLIGT tråkigt och hennes pappa hade precis åkt :P Så vi bestämde oss att gå till högsby från berga ;) (Y) Och vi började gå.. Sen när vi hade gått en liten bit så var jag tvungen att gå på toa så jag gick bakom en buske och gjorde mina "behov" :P Sen fortsatte vi att gå ;) ..<3Vi pratade som in i hel**** <3 Sen var vi framme i högsby ;) då var vi där lite och vi gick hem till hennes farmor och farfar :D Sen skulle hon hem :( <3 Men en bra dag var det <3 Det tog 1½ timme från berga till högsby<3 :P men nu e det FOTBOLL <333333333333 Så puuussssss<33333333333


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0