Borsan är här!

Hej. Just nu är min bror Robert här :) Han kom hit igår. Tror att han åkte buss hit från stockholm till högsby :) Det är väl roligt att han hälsar på här hemma :) Vi har ätit bullar. Nu lyssnar jag på musik på spotify! Jag vet att den personen jag lyssnar på är dålig, men hade inget annat att lyssna på. Jag kom inte på något :p jag lyssnar faktiskt på Johan Palm-Emma-Lee! Fy vad han är ful och dålig! men nu ska jag inte prata om han :p Jag tror vi ska till Öland idag :) Fan asså idag är det ju ingen som bloggar? Dåligt tycker jag! Jag vill ju läsa :o men nu ska jag ut och snacka med brorsan ;D Puss♥


Frisk ser man att jag är ;D


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: två t-shirts, två stickade tröjor, ett linne och ett par leggings :-D bilder dyker kanske upp senare ^-^

2009-09-26 @ 19:57:49
URL: http://discosadness.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0