Stockholm

Hej hej. Jag tänkte säga att den 23:e ska vi till stockholm :D Kul blir det ;) Då ska jag shoppa en massa. Senare så vet jag inte vad jag ska hitta på? Kanske vara med någon eller något. Ring om ni vill:) Har verkligen inget att göra! Men man får väl hitta på något då (men vad) :p Jag kollar lite på körslaget för såg inte igår eftersom jag såg på matchen som sverige förlorade :/ Jaja och bara för att Portugal vann sen efter den matchen så kom inte sverige till VM! Åhh jag blir så arg ju! Men nu ska jag ta och dra. Men jag skriver sen. Puss♥



Sitter vid beas dator så blir denna bild ;)


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: härligt!

jo, det är fint, söndagsångest bara :-P

vad hittar du på då? :-)

2009-10-11 @ 16:29:19
URL: http://discosadness.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0