Haha :p

Heej :) Jag tycker om när ni komenterar så mkt :) Men iallafall! Idag så har jag varit i skolan. Det var inte roligt. haha det var inte roligt i datasalen idag ;p Säger inte vad som hände men det var inte roligt iallafall :p haha fan vad jag hatar Jimmy och herman :p Men just nu så sitter jag och sms:ar med Frida :) Dom har lektion till 15:45 :o Omg det hade jag aldrig stått ut med! Men som tur var så har inte vi det :p Men jag kan nog inte sms:a mer snart, för har typ inga pengar kvar :p men nu ska jag gå och äta lite :) Puss♥


Ser ni skillnad mellan mitt hår och min tröja? :p


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh! är det där eran lixom träningsoverall för laget?:P Vi har också en sån exakt likadan

2009-10-15 @ 16:43:45
URL: http://ffriidanilsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa ♥

sv: jodå, den har varit bra! =)

2009-10-15 @ 17:17:42
URL: http://lovisue.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0