Godmorgon!

Godmorgon! Idag så vet jag inte vad som händer? Ska nog till karlsson och kolla lite :) Sen ska jag nog kolla på förening sport :) För varje gång jag handlar där så får jag 15 % rabbat ( vet inte hur det stavas XD) Men iallafall ! Mer vet jag inte vad jag ska göra. Jo jag ska lyssna på musik :D hahaha vet ni en sak! Igår skulle ju pappa sjunga hos en polis :p Men innan kom Freddy (kusin) Mikael (kompis). Då hade mikael ett jack på näsan och då fick bea sminka honom :p Jag stod och log lite och han bara: Linnéa står bara och garvar! :p Men han såg jätte rolig ut för det var ju typ puder hon använde! Sen åkte dom :) Så kvällen var rolig :) Men jag ska gå nu :) Puss♥


haha morgonen ser jag ful ut ;)


Kommentarer
Postat av: ida

idag så blir det nog bara tv :)

2009-10-18 @ 11:35:57
URL: http://idaee.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Hehe :D

Vad gör du? :)

2009-10-18 @ 13:55:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0