Förlåt!!!!<3

hej. Jag är ledsen att jag inte skrev något igår men var med emma och gjorde läxor och så! men jag lovar att skriva igen snart ;)  Då kan jag ju berätta hur dagen har varit : Idag så hade vi gympa på morgonen. Sen när vi kom tillbaka hade vi svenska :/ Efter det blev det geografi. Då blev det att jobba med Jimmy. Vi skriver om Tunisien som ligger i Afrika :p Sen kom Cornelia och herman och satte sej vid oss och sen kom Sabine! Sen gick vi till maten ;) Det var Falukorv och potatismos! Då var det matrast efter det :) Sen när vi kom in så skulle vi ta typ halva klassen som skulle typ till eva. Sen vi som var kvar fick göra det man behövde göra! Då gjorde jag matte! Sen så jobbade jag med tunisien med Jimmy. Sen kom dom andra tillbaka då gick vi hem :) När jag kom hem så satte jag mej med läxorna! Dom läxorna vi hade var samanlagt 4 läxor men tre av dom är roliga och den andra är rolig tycker jag ;) Dom tre tråkiga sakerna är engelska, matte och afrika! Sen den roliga saken är tyskan :D men nu måste jag dra ;) Jag skriver sen :) Puss♥


Failed bild men jaja ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0