YIHO...

Hejhej:D Igår var jag i Liseberg :D<33 GUD VAD ROLIGT vi hade :) Kanonen åkte jag ffs vad den var roooooooolig :D Den åkte typ upp och ner 2 gånger :P Det var det roliga och sen åkte jag balder :P Den var ju såklart också rolig :) Sen åkte jag upp skjutet :D Det var så där lite tråkigt :P Asså det är som frittfall fast den går snabbt upp och sen guppar lite där uppe sen ner ?:S Sen åkte jag FLUM RIDE :P Fan asså jag fick en hel jävla våg över mej så jag fick byta om till leggings xd Sen åkte vi spinrock  och kollorado :P Asså i kollorado så satt det en kille brevid mej och några andra brevid han och dom bara : "Du hade ju tur och fick sitta brevid henne!!!" HAHAHAHAHA xD Men sen åkte jag Jukebox :D <33 Den var roolig :P OCH DET VÄÄÄRSTA TILL SIST !! JAG KÖPTE EN BILJETT TILL : SPÖKHOTELLET GASTEN!!!!! !!! aaahh fan vad läskigt ! Man skulle gå och hålla på axlarna och jag fick gå först och det är ju läskigast !!så jag bytte plats med hon framför mej! :P Asså det var läskigt!!!  Juste sen kollade jag på 3D film :D  Skit roligt och asså den jävla apan kastede en massa kokosnötter på mej :P:P:PXDXDXDXD Haha det var ju läskigt ;) Men nu ska jag lyssna på en låt på youtube! :P Puusssssssss<33333333



MINNE<33

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis du gick vidare i veckans blogg! Be nu vänner och släkt att rösta på dig. Dom kan bara rösta en gång per person och du kan inte rösta på dig själv! Tävlingen håller på tills på fredag!

Lycka till!

2009-05-23 @ 20:36:16
URL: http://fridasmatteemmasdanny.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0