VI ÄGER!!

Heeeej :DD:D Vi vann matchen med 3-2 :DIhhhhh<33 Fan vad vi äger asså så här var matchen :


Först gjorde Fagerhult mål,Sen gjorde dom mål igen. Sen så blev det 2-0 så jag blev så arg och sa till pappa att nu jävlar ska jag göra mål och vem gör mål ? jo jag :D Sen stod det 2-1 men dom ledde fortfarande! Så Louise skjöt ett skott från mittlinjen och det kom i krysset och blev mål! Dåvar det 2-2 sen så var det 2 min kvar och jag blir så arg och skjuter på en svår plats och den kommer i stålpen och.................I MÅÅL!!!!!!!!!!!!!!!! Så vi vann med 3-2 :D:D<3333333  


KOM IGEN OCH RÖSTA PÅ MEJ FÖR ATT JAG LIGGER 2:a !!!!! puusss




Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0