O-hamn :D

Heej :D Nu sitter jag här och är lite trött! Jag ska till oskarshamn idag med och köpa : skolavslutningskläder! :P  Och darin är ju i oskarshamn idag med så ska se han och jag tror att han ska ha singnering så jag tar med mej papper och penna ! ;P Han suger jag vet men ändå! :Phaha men i detta inlägg så kommer jag att lägga upp dom där bilderna jag sa igår :) Det är ju på mej när jag var ute och gick :)  Lite fina bilder iaf! :P haha men nu så lägger jag upp dom :P puussssss<3333 (Y'





                                 FAILED BILD PÅ MEJ!!



                            Det är biet som jag skulle ta kort på :P


                                       tog en bild när jag håller i blomman<3



                                 Haha min sko och en MASSA blommor :P<3


   Gjorde det här i sanden och det står för Klara+Linnea<3333333333333



           Den första blev inte så bra så gjorde en till <3333333333



 Här kommer den sista bilden :) Jag då :P

Det var dom här bilderna
jag skulle lägga upp :D 

                                                                               Puss<3<3

Kommentarer
Postat av: klara

härliga bilder! :)

2009-06-01 @ 20:52:41
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: klara

hihi åh tack så mkt :)

2009-06-03 @ 16:03:42
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0