Match...

Hej hej :D Om 45 min så blir det match :D men nu så sitter jag och chattar med Jenny :D<333 Haha vi är rooliga :D Jag lägger upp vad vi har skrivit! :D Puussss<33333



        Jenny <3                 &           Jag<3


Linnea! Fredrik säger:

heej

- j Linnea Gumman <3 säger:

heej <3

Linnea! Fredrik säger:

har du köpt någon energi dryck idag?

- j Linnea Gumman <3 säger:

har hemma

Linnea! Fredrik säger:

okej hur många?

- j Linnea Gumman <3 säger:

4 en liten och en stor burn, redbull och en powerking

Linnea! Fredrik säger:

okej men jag kan komma till dig och så kan vi festa med energi dryck

- j Linnea Gumman <3 säger:

okej

Linnea! Fredrik säger:

jag tar med mig mina TIO energi drycker hemmifrån

- j Linnea Gumman <3 säger:

okej

har ni

Linnea! Fredrik säger:

jajajaja <33

- j Linnea Gumman <3 säger:

JIPPI cama?

Linnea! Fredrik säger:

ja


 Du har bjudit in - j Linnea Gumman <3 att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.


 Du har bjudit in - j Linnea Gumman <3 att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.


 - j Linnea Gumman <3 har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).


 - j Linnea Gumman <3 har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).


- j Linnea Gumman <3 säger:

brb '

Linnea! Fredrik säger:

ok

- j Linnea Gumman <3 säger:

Linnea! Fredrik säger:

vilken dricker du? (jenny visar)

okej

gutt? (jenny nickar)

jag drack en igår som jag köpte på ica och fy fan vad äcklig den var det smakade typ medecin

- j Linnea Gumman <3 säger:

Vilken var dt?

Linnea! Fredrik säger:

vet inte vad den hette men på den stod det energidryck men nästa gång jag åker dit så kan jag se vad den heter och så säger jag det

- j Linnea Gumman <3 säger:

okej säger bara en sak, köp INTE ljusblå redbull elr powerking! det är UTAN socker och det smakar SKIT

Linnea! Fredrik säger:

jag var SÅ nära att köpa den tills jag läste : sockerfritt

- j Linnea Gumman <3 säger:

HAHAHAHHAHAHA XD

Linnea! Fredrik säger:

och sen tänkte jag köpa sport dryck men det var MINT smak

den var blå!

- j Linnea Gumman <3 säger:

HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA DET E ÄCKLIGT

Linnea! Fredrik säger:

mm det fanns blå o Grön ! ffs !!

men grön var i kiwi och något smak

- j Linnea Gumman <3 säger:

HAHAHAHAHAHHA DET LÅTER XD

Linnea! Fredrik säger:
hahahahaha XD<3
- j Linnea Gumman <3 säger:

FARSAN KMR

Linnea! Fredrik säger:

kommer snart

- j Linnea Gumman <3 säger:

okej

Linnea! Fredrik säger:

- j Linnea Gumman <3 säger:

okej

nu fick jag ont i magen xD drack för fort XD

Linnea! Fredrik säger:

ajajajaj

- j Linnea Gumman <3 säger:

Hahahahahhahahahahahahhahahahahah xD gubbjävel och komma hem nu

Linnea! Fredrik säger:

mm

- j Linnea Gumman <3 säger:

han e cp

jävla bög

Linnea! Fredrik säger:

nänä Xd

- j Linnea Gumman <3 säger:

hahahahahahahhahahahahahahahha jag sitter och dricker hemliga saker ismyg så kmr han

Linnea! Fredrik säger:

stackare

- j Linnea Gumman <3 säger:

nu blire synd om mig

Linnea! Fredrik säger:

 jag hatar bara han för EN sak ! Det är att du inte fick kommaaa i sommar!!!!

mm

- j Linnea Gumman <3 säger:

måste komma ner -.-

brb

Linnea! Fredrik säger:

-.-

- j Linnea Gumman <3 säger:

så xD farsan ville snacka med mig om redbullen där nere -.-

Linnea! Fredrik säger:

mohahaha

- j Linnea Gumman <3 säger:

Hahahahahahaha xD

men jag fick behålla den

Linnea! Fredrik säger:

huu <3

- j Linnea Gumman <3 säger:

Hahahahaha <3

Linnea! Fredrik säger:

Farsan gillar inte mina redbullar i köket

- j Linnea Gumman <3 säger:

okej

Linnea! Fredrik säger:

vem klarar sig inte utan en redbull?

<333

inte vi två iaf

- j Linnea Gumman <3 säger:

elr hur!XD<3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0